Wat is het blijf fit dieet?

BIj het volgend van het blijf fit dieet wordt de focus gelegd op jezelf fit en gezond voelen.

De bedoeling van het fit dieet is dat je na verloop van tijd je eigen lekkerder in je vel voelt zitten en meer energie hebt. Er is geen maximaal of minimaal aantal calorie├źn die je per dag binnen mag krijgen. Het dieet bestaat uit het opvolgen van verschillende richtlijnen die zorgen voor een gezonde levensstijl. De richtlijnen geven aan welke producten je wel of niet mag eten of die slechts beperkt zijn.

Richtlijnen

Zoals boven als is gezegd wordt er tijdens het blijf fit dieet een aantal richtlijnen gevolgd die zorgen voor een gezondere manier van leven.

Onderstaande producten mogen beperkt worden gebruikt.

  • Maximaal 2 sneetjes brood ( volkoren ) per dag.
  • Maximaal 1 glas sterke drank ( bijv. whisky ) of 1 glas droge wijn.

Onderstaande producten mogen niet gegeten of gedronken worden.

  • Suiker
  • Producten die sporen van zetmeel bevatten. ( denk aan aardappelen, rijst, peulvruchten )
  • Zoete snack ( denk aan snoep, koekjes, pudding, etc.)
  • Bier
  • Volle melk
  • Room
  • Milkshakes en andere soorten ijs.
  • Vette vleeswaren
  • Sausjes die hoog in vetten zitten.
  • Pindakaas
  • Olie, boter en vet

Onderstaande producten mag je wel eten.

  • Zoetstoffen
  • Diverse soorten fruit
  • Gelatine pudding die geen suiker bevat

Dit zijn alle producten die je wel en niet mag eten binnen het dieet. Je moet zelf verder op pad gaan om producten te scoren die niet op de verboden lijst staan. Dan komt het helemaal goed.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *